sobota, 8 listopada 2014

Heyo c:

Hey! c;

Pomysł, aby utworzyć tego bloga miałam już dawno, ale szczerze mówiąc bałam się. Bałam się, że nie nadążę z pisaniem postów, że mój blog wypadnie słabo.
Na szczęście udało mi się przełamać lęk i oto jestem! (:

Blog będzie o nieodwzajemnionej miłości. 
Myślę, że wiele osób, tak jak ja, zetknęło się z takim rodzajem uczuć.
Moje posty będą o tym, co czuję. Będę tu zamieszczała moje przemyślenia i będę pisała jak sobie z tym radzę.

Znajdziecie tutaj też coś o pasjach, hobby, moich zainteresowaniach. Możliwe, że pojawią się wątki o idolach, fanach i miłości między nimi. 
:')

Mam nadzieję, że wchodząc tu nie zawiedziecie się i, że z chęcią będziecie tu  wracać.

Informacje na mój temat znajdziecie w zakładce O mnie.

Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz