niedziela, 30 listopada 2014

Andrzejki..

Hello! ;c



Tak oto właśnie spóźniłam się z tym tematem na adrzejki.

Andrzejki- dla wielu singli, możliwość sprawdzenia, czy już na zawsze będzie sam. Dla osób zaykochanych bez wzajemności, możliwość wywróżenia miłości.

Ja, mimo że nie wierzę we wróżby, to świetnie się przy nich bawię.

Gdy wróżyliśmy sobie w szkole, chyba najwięcej śmiechu było, gdy jeden z chłopaków zamiast w serduszko z dziewczynami, wbił szpilkę, w to z chłopakami. Pani powiedziała, że to przeznaczenie. Chyba miała rację... xd

Przykłady wróżb:
~Kubeczki-osoby losują kubki. Jeśli np. pod kubkiem jest pieniążek, ta osoba będzie bogata.
~Układanie butów-osoba, której but pierwszy wyjdzie za drzwi, ta osoba pierwsza wyjdzie za mąż, lub ożenił się.
~Lanie wosku przez klucz.
~Rzucanie skór jabłka- Skórkę jabłka należy rzucić za sb. Jeśli litera będzie przypominała np. literę A, to na A będzie miał na imię nasz wybranek, lub nasza wybranka.
~Karteczki- pod poduszkę wkładamy karteczki z imionami chłopaków, którzy nam się podobają. Karteczkę, którą wylosujemy po przebudzeniu, z tym chłopakiem się zwiąrzemy.

Wróżb jest bardzo dużo i można by je długo wymieniać. Ja wypisałam te, które jako pierwsze przyszły mi do głowy.

/PatQa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz