czwartek, 5 lutego 2015

Odpowiedni czas?



       'Może TERAZ jest ten moment. Może to TERAZ masz szansę!'
To nie takie proste.. Czasami brak odwagi, żeby nawet przejść obok.
A co dopiero powiedzieć 'kocham'?

       - Już nie pozwolę Cię nikomu skrzywdzi. Nigdy! -powiedziała i odeszła od lustra.

          Niektórzy ludzie są odważni, nawet bardzo! Ja do takich osób z pewnością nie należę.. Gdyby nie moja nieśmiałość z pewnością mogłabym do Ciebie podejść, uśmiechnąć się i powiedzieć 'Hej! Co u Klary?'

           Może tylko muzyka potrafi zagłuszyć chore serce?

           Co bym czuła podchodząc do starszego, niedużo, ale jednak, chłopaka? Jeśli nie powiem TERAZ, mogę stracić szansę. Jedyną szansę!
Tylko skąd mam wiedzieć, czy On będzie chciał mnie w ogóle wysłuchać?

            Brakuje odwagi, a tak bardzo zależy...

            Nie wiem, czy jest ktoś, kto kocha Cię tak jak ja, albo nawet mocniej. Może masz już taką osobę przy sobie? Dwa lata temu na pewno miałeś.. A teraz? Gdybym wiedziała, że nie, może spróbowałabym TERAZ Ci powiedzieć co czuję..

            Nie chcę niszczyć Ci szczęścia, jeśli je posiadasz.

             Nie dla wszystkich jesteś kimś idealnym. Dla mnie owszem, jesteś! Twoja idealna niedoskonałość jest dla mnie wszystkim!
Kocham Cię! Tak po prostu..

           

4 komentarze:

  1. Ohh...
    Dlaczego rzeczy proste, zawsze są takie... cholernie ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh...
    Dlaczego rzeczy proste, zawsze są takie... cholernie ciężkie?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne
    Czy mogłabym prosić o wejscie tutaj tu http://uzdolnienifanfiction2.blogspot.com/ To wiele dla mnie znaczy ♥

    OdpowiedzUsuń