sobota, 18 lipca 2015

Prawo powiedzieć kocham..


                I ten przeszywający ból, kiedy jesteś blisko mnie, a ja boję się wyznać co czuję. Ta mała iskierka nadzieii, że może moja historia również skończy się
szczęśliwie. Że będę mogła się cieszyć Twoją obecnością dla mnie.

                  'W dniu, w którym cierpienie innych stanie się Twoim cierpieniem...'

                   Kiedy się nie uśmiechasz i Twoje oczy nie mają tego znajomego blasku radości, sama czuję smutek. Twoje cierpienie jest moim bólem. Na to nie ma lekarstwa. Zaczynam zastanawiać się nad powodem Twojego nastroju..

                      'W dniu, w którym radość innych stanie się Twoją radością...'

                        Kiedy na Twojej twarzy pojawia się jeden z najpiękniejszych uśmiechów, i ja czuję się o wiele lepiej. Przez najbliższy czas mój humor jest poprawiony dzięki Tobie. Wiem, że jesteś szczęśliwy, więc ja również taka jestem.

                         'Masz prawo powiedzieć kocham!'

                         Ból, który towarzyszy mi przez cały czas, jest przypomnieniem tego, jak bardzo Cię kocham. I, że nie mogę nic z tym zrobić. Bo moje serce jest na tyle uparte, by kochać mocno, coraz mocniej.

7 komentarzy:

  1. Tak czytam tę posty... Słuchaj, mój przyjaciel mnie "kocha" od kilku lat. Też coś do niego czuję, ale nie wiem czy nam wypali. Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinniście spróbować. Dać sobie szansę i zobaczyć co będzie dalej. Jeśli tego nie zrobicie, później możecie żałować...
      A może to będzie miłość Twojego życia? Zawsze warto, bo przecież nie jest powiedziane, iż ten związek będzie skazany na porażkę.
      Spróbuj!

      Usuń
    2. Boję się, że jak się nie uda, nasza przyjaźń nie będzie taka sama.

      Usuń
    3. Wspomniałaś, że Cię kocha w przenośni (chodzi o interpunkcję). Skoro Cię kocha to spróbujcie i zobaczycie co z tego wyjdzie, a jeśli wasza przyjaźń jest wystarczająco silna to przetrwa nawet to. Poza tym bez ryzyka nie ma zabawy czy coś takiego.. Powodzenia! ; )

      Usuń
    4. Dziękuję! Spróbuję.

      Usuń
  2. Twoje posty..piękne..mam takiego jednego znajomego, ale nie znam go w "rzeczywistości" no i wiesz..

    in-my-life-everything-is-possible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku kocham Twoje posty. Mam wrażenie że czujemy się podobnie,ehh

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń