sobota, 1 sierpnia 2015

Wyjaśnienia.

        Bardzo Was przepraszam za brak postów! Postaram się wszystko nadrobić. Cały mój wolny czas poświęcałam babci, a także rodzicom.
Teraz wybieram się nad morze (prawdopodobnie Rewal, mieszka tam ktoś? c;), więc narazie notki również nie będzie.

          Mam wiele tematów, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Mam nadzieję, iż poczekacie na mnie i nadal będziecie odwiedzać tego bloga. Rozumiem, że kilka osób się zawiodło na mojej nieregularności. 

           Jeśli odwiedzają mnie jakieś Directioners - jak wrażenia po odsłuchaniu 'Drag Me Down'?
Według mnie piosenka jest rewelacyjna i bardzo wciąga! A jak Wasze odczucia?

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam. Też mam teraz przerwę. Tyle, że moja jest z czystego lenistwa :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulanie cholernie uzależnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Będe czekać bo uwielbiam Twoje notki :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń