środa, 12 sierpnia 2015

I die a little..


              Kiedy staram się zapomnieć o tej miłości, przestać kochać, cały świat obraca się przeciwko mnie. Wszystko zbiera się w sobie, by mi na to nie pozwolić. Nawet Ty.. 

               'She takes your hand, I die a little...'

                Czasami próbuję Cię znaleźć, na siłę odszukać wzrokiem. Kiedy jednak chcę zapomnieć, pojawiasz się z nikąd. Bez ostrzeżenia.. Potrafisz się pojawić, a później szybko zniknąć, jakby nic się nie stało.

                 'I watch your eyes and I'm in riddles, why can't you look at me like that.'

                  Tym razem szedłeś spokojnie chodnikiem z dwójką kolegów. A ja stałam przy bramie rozmawiając z kuzynem i koleżanką. Nikt Cię nie zauważył, oprócz mnie. Skąd wiedziałam,
że nadchodzisz, nawet Cię nie widząc? Może między nami jest ta więź emocjonalna..

                 'When you walk by I try to say it, but then I freeze and never do it.'

                   Z moich ust wymsknęło się ciche i przeciągłe - 'O nie..' . Szybko spuściłam głowę w dół, jakby nagle czubki moich butów stały się interesujące. Czego się bałam? Może tego, iż patrząc w Twoje oczy, pokocham mocniej..
________________________________________
Cześć! Wróciłam po dość długiej, jak na mnie, przerwie. Cieszę się jednak, iż kilka osób ze mną zostaje. c:
Pogrubiona czcionka - I Wish by One Direction
Zmieniłam początek pierwszej zwrotki, ale (błagam!) nie bijcie!

4 komentarze:

  1. Jejku wiem co czujesz i współczuje Ci. Czemu nasze uczucia muszą pozostać nieodwzajemnione?

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejku jak pięknie napisane! <3
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane <33

    Zajrzysz? http://where-the-rainbow-ends-ff.blogspot.com/ ZAPRASZAM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz jestem na tym blogu, ale będę gu częściej zaglądać pomimo mojej "alergii na miłość".

    OdpowiedzUsuń