środa, 26 sierpnia 2015

Liebster Blog Award 2


              To już moja druga nominacja do LBA, dzięki czemu mogę stwierdzić, iż moje poste są naprawdę czegoś warte.
Pierwszy post znajdziesz tutaj.

Nominowała mnie Ak SiQ.

Pytania:
1. Czy masz dwa imiona?
Tak. :) Patrycja Agnieszka.

2. Ulubiona potrawa?
Jest wiele dań, które lubię. Szczególnie jednak spaghetti.

3. Dlaczego nazwa Twojego bloga jest taka, a nie inna?
Chciałam, aby nazwa stronki choć trochę kojarzyła się z miłością nieodwzajemnioną. Ten adres wpadł do mojej głowy jako pierwszy, a że był wolny, to go wykorzystałam.^^

4. Miejsce, w którym chętnie przebywasz, to...?
Myślę, że mój własny dom, bo przecież tam czuję się najlepiej. Z innych może.. Park?

5. Ulubione buty?
Lubię buty sportowe. Trampki każdego rodzaju. c;

6. Gdzie pojechałabyś na wymarzone wakacje?
Hiszpania! ;>

7. Jaki typ filmu lubisz?
Preferuję komedie zwłaszcza romantyczne. Czasami wciągam się też w filmy przygodowe.

8. Twoje hobby to...?
Lubię śpiewać, choć nie wychodzi mi to najlepiej. Mogę też wymienić tu pisanie.

9. W której klasie teraz jesteś/będziesz?
Nieszczęsna szósta klasa, a po niej test, którego się bardzo obawiam.

10. Ulubiony kolor?
Myślę, że niebieski.

11. Ulubiona książka?
Szczerze, nie potafię wybrać jednej, dlatego nie odpowiem na to pytanie. Wszystkie są wyjątkowe i mają w sobie coś, co sprawia, iż żadnej nie mogę odrzucić.

Nominacje:
Zuziie

Nominuję tylko jedną osobę, gdyż niektóre już nominowałam, a z pozostałymi blogami mam do czynienia zbyt krótko.

Pytanie te, na które odpowiadałam ja!


7 komentarzy:

  1. Jak tylko znajdę czas to napiszę post z nominacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zostałaś nominowana do lba na moim blogu http://zawsze-pozytywnie-nakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Ci bardzo za odpowiedź! Dopiero teraz zobaczyłam tego posta!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Post z sierpnia, ale co tam ;)
    Czytam sobie spokojnie Twoje odpowiedzi na zadane pytanie i nagle zostaję wmurowana w ziemię, prawie dosłownie. Teraz obecnie jesteś w 1 gimnazjum? Naprawdę tego nie podejrzewałam ani nie mam z tym problemu, chyba. Po prostu sądziłam, że jesteś starsza pisząc tak dojrzałe (inne słowo akurat nie przychodzi do głowy) komentarze do moich rozdziałów. No cóż.. W każdym bądź razie ja cieszę się, że gimnazjum mam już dawno za sobą ;)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, niestety w gimnazjum jeszcze nie jestem.. Prawie, ale jednak nie! ;)
      Post był pisany w sierpniu, więc pisałam tak, jakbym była już u kresu tej nieszczęsnej podstawówki. Ale dopiero teraz jestem.
      Cieszę się, że uważasz moje komentarze za dojrzałe.

      PS. Przepraszam za tak długi brak postów. Postaram się coś dodać w tym tygodniu, a nie będzie łatwo. x

      Usuń
  6. Myślałam, że zginelas... Dobrze ze dalas kom, martwilam sie :ccc

    OdpowiedzUsuń