czwartek, 18 grudnia 2014

Pain

Ból



   Złamane serce - to boli..
Mimo to, nie mogę Cię prosić, byś mnie pokochał. Ja nawet nie chcę Cię o to prosić.

   Zawsze, gdy kładłam się spać, wyobrażałam sobie moje życie. Moje życie, z Tobą w roli głównej.
Tak na prawdę, to dopiero teraz widzę, że byłam bardzo głupia. Przepraszam.

   Ból zmienia ludzi. Mnie też zmienił.

   Nie mogę Cię o nic prosić. Nigdy.
Tak na dobrą sprawę, to ja Cię nie znam. Nie znam dokładnie, a mimo wszystko kocham.

   Pain changes people.

   Proszę Cię tylko o jedno. Bądź szczęśliwy. Nieważne z kim i gdzie, ale szczęśliwy.



Szanowny Panie A.!
Ta notka jest dla Ciebie. Może kiedyś, przeszukując internet, na nią trafisz.


                                        Jebać ksywki 
                               podpiszę się jako...


                               Twoja Patrycja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz