poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Miejsce dla Ciebie..



             Jego oczy są idealne. Ich czekoladowy kolor przyciąga i każe mi w nie patrzeć. Kolor jego oczu jest perfekcyjny. Tylko On ma takie oczy.

              Chcesz, czy nie, jesteś w moim sercu. To poważna odpowiedzialność.

              Nawet jeśli mnie nie kochasz, miejsce dla Ciebie zawsze jest w moim sercu. Zawsze będziesz dla mnie kimś ważnym i wiem, że nie zdołam wyrzucić Cię z mojego umysłu.

               Wtedy, gdy Cię nie widzę nie potrafię żyć. Gdy się pojawisz nic nie mówię.

               Byłeś tak blisko mnie.. Zmierzaliśmy do jednego punktu. Kiedy byliśmy już niedaleko siebie, stchórzyłam. Po prostu weszłam do budynku nie odwracając się za siebie. Mogłam Ci powiedzieć. Mogłam, ale tego nie zrobiłam. Może to przez to, że szedłeś z bratem, że wkoło było mnóstwo ludzi.. Chciałabym wyznać wszystko w miejscu, gdzie nie będzie aż tylu świadków.

             To Ty jesteś sensem mojego życia. Istnieję tylko z Tobą.

              Teraz może ktoś pomyśli, że skoro On nie jest 'mój', że jeśli nie ma Go przy mnie, to ja nie powinnam istnieć..
Ale On jest. On istnieje. Dlatego ja żyję..

             Gdy dorosnę zostanę swetrem albo znajdę inny sposób, by się do Ciebie przytulić.

               Chcę żebyś wiedział, że ja zawsze będę dla Ciebie. Chcę żebyś był pewny, że jest ktoś, kto chce Cię chronić przed całym złem tego świata. Chcę żebyś był świadomy, że jest ktoś, kto zrobiłby dla Ciebie wszystko bez wyjątku.

2 komentarze:

  1. Jeju świetny ten post! Aż mnie ścisnęło w gardle
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! I nie martw się, kiedyś nadejdzie dzień, w którym będziesz mogła go przytulić, bez zostawania swetrem :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń