poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Trudno jest czekać..


            Czasami spotykasz na swojej drodze naprawdę wyjątkowych ludzi. Kiedy spotkasz osobę, będziesz chciał jej podarować całą miłość, którą posiadasz. Tylko czy ta osoba będzie tego chciała?

             Tęsknię za Tobą. Tęsknię, choć nigdy Cię przy mnie nie było. Chociaż 'nas' nie było. 

             Pamiętam o Tobie cały czas. Ani na sekundę nie opuszczasz mojej głowy. Jesteś w moich myślach..
Nie da się zapomnieć. Nie umiem, nie potrafię i nie chcę zapomnieć.

            Jestem kimś, kto umiera w środku, a mimo to nadal ma trochę nadziei na coś niemożliwego.

            Obumieram w środku, ponieważ każdy kawałek mnie chce mieć Cię blisko, a nie może. Każda cząstka chce się do Ciebie przytulić, mieć Cię tylko dla siebie. Tylko tak się nie da. Ty nie chcesz tego, czego ja i muszę to zaakceptować.

              Jedynym złym krokiem jest ten nie zrobiony.

              Trudno jest czekać na coś, co może nigdy nie nastąpić, ale jeszcze trudniej zrezygnować, bo wiesz, że to wszystko czego pragniesz. 
Nie dam rady zrezygnować, bo za bardzo mi zależy. Zbyt mocno kocham.

1 komentarz:

  1. Powiedz jemu. Też biję się z myślami, ale chyba postanowiłam. Wiem, to trudne. Spróbuj...

    OdpowiedzUsuń