środa, 29 kwietnia 2015

Miłość zawsze przetrwa..


              Lubię obserwować zmarszczki w kącikach Twoich oczu. Lubię patrzeć na radość, którą widać w Twoich źrenicach. Wtedy wiem, że jesteś szczęśliwy i że niczego Ci nie brakuje.

               Zbyt mocno Cię kocham. Kocham, choć wiem, że nie będziemy razem.

               Pamiętam, jak dwa lata temu rodzice powiedzieli mi, że jedziemy na wakacje. Nad morze, na drugi koniec Polski. Powinnam się cieszyć, ale zamiast tego, wybuchnęłam płaczem.
Zapytana o powód smutku, powiedziałam, że przykro mi opuszczać dom. Powód był inny.
Po prostu wiedziałam, że wyjazd oznacza brak Ciebie przez tydzień. Nie chciałam tak. 

            Ona po prostu marzyła, by obudzić 
się w bezproblemowym świecie.

                Idealny obraz Ciebie tak blisko mnie. Uśmiechałeś się. To było zdecydowanie najważniejsze. Mimo swojej woli, sama zaczęłam być szczęśliwa. Bo Ty sprawiasz, że czuję się lepiej.

                 Nawet jeśli nie jest wzajemna, miłość zawsze przetrwa.

                 Moja miłość do Ciebie jest naprawdę silna. Wzmacnia się za każdym razem, kiedy mogę zobaczyć Twój uśmiech. Kiedy dzięki Tobie się uśmiechnę. Tak, uśmiechnę. Bo skoro jesteś szczęśliwy, to czemu ja mam płakać?
Może nie jesteś idealny, ale ja Cię takiego kocham.

4 komentarze:

  1. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Widać że jesteś dojrzała emocjonalnie i pychicznie. Zerknęlam do Twojego pierwszego postu z 2014 roku,chciałam sprawdzić ile masz lat,że tak pięknie piszesz o miłości ale niestety nie podałaś wieku. Napisałaś jednak,że twój blog będzie o nieodwzajemnionej miłości.
    Chyba wiem o czym mówisz. Tzn ja nie mogę powiedzieć,że jestem zakochana,bo to chyba za dużo powiedziane. Nie wiem... może jestem zauroczona. Trwa to już ponad 2 lata. Ciągle o nim myślę, śnię o nim,a gdy go widzę to wydaję mi się że serce mi zaraz wyskoczy .
    Życzę Ci, żeby dostrzegł wśród tłumu Ciebie i twoje uczucie do Ciebie oraz żeby je docenił.
    Pozdrawiam.

    Bedzie mi miło jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog. Obserw za obserw?
    TEOFIL

    OdpowiedzUsuń