sobota, 16 maja 2015

Byś poczuł moją miłość..




           Chciałabym być przy Tobie w każdej chwili Twojego życia. W smutku, radości.. Chciałabym Cię przytulić, gdy tego potrzebujesz i powiedzieć Ci, że mocno Cię kocham. I na pewno nie przestanę.

            Kiedy deszcz dmie Ci w twarz, a cały świat przyczepia się do Ciebie, mogłabym Ci zaoferować gorące objęcie. Byś poczuł moją miłość.

            Chciałabym, abyś poczuł do mnie to samo, co ja do Ciebie. Abyś zrozumiał moje uczucie. Żebyś był przy mnie w chwilach, które są ciężkie. Kiedy sobie nie radzę. Chciałabym, byś był w stanie zrobić dla mnie to, co ja mogę uczynić dla Ciebie.

            Kiedy pojawiają się wieczorne cienie i gwiazdy, i nie ma nikogo, kto by otarł Ci łzy, ja mogłabym Cię trzymać przez milion lat. 
Byś poczuł moją miłość.

             Tylko, że to jedynie 'chcę'. Chcieć, to widocznie za mało. Za mało, by dostać to, czego się tak bardzo potrzebuje. Czego się pragnie i nie potrafi przestać. I jakaś część mnie dobrze wie, że nigdy nie będziemy razem, ale nie potrafię przestać
Cię kochać.

             Mogłabym być głodna. Mogłabym być posiniaczona. Mogłabym się czołgać po ulicy. Nie, nie ma nic takiego, czego bym nie zrobiła, byś mógł poczuć moją miłość.

             Mogłabym sprawić, że byłbyś szczęśliwy. Mogłabym pójść dla Ciebie na koniec świata, gdybyś tylko chciał. Gdybyś tylko zrozumiał moje uczucia i je odwzajemnił.
________________________________________
Wytłuszczona czcionka - piosenka:
Adele - Make You Feel My Love

3 komentarze:

  1. Świetny post i świetne słowa piosenki, które doskonale pasują do twojej dzisiejszej notki.
    Wiem co czujesz. Ja też ciągle myśle o pewnym chłopaku . Siedzi w mojej głowie już 2 lata i nie chce z niej wyjść,a ja też nie robie nic w tym kierunku bo jestem zbyt nieśmiała i nie mam pewności siebie. Też tylko chce,a to niestety jest za mało ...

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka idealnie pasuje do treści...
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie będzie mnie tu do końca wakacji lub jeszcze dłużej, przepraszam.
    Gdyby mnie nie było, po powrocie wyjaśnię dlaczego.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń