wtorek, 5 maja 2015

Miliony za uśmiech..


            Znam Cię już trochę. Wiem, kiedy możesz tam być, a kiedy nie. Wiem z jakiego powodu możesz się zjawić. I choć wiedziałam, że dzisiaj Cię nie będzie, w moim sercu wciąż była nadzieja. Nawet  nie zdajesz sobie sprawy jak wielka.

            Szukam Cię wzrokiem w tłumie, choć jestem pewna, że Cię tam nie znajdę.

              Stanąłeś za mną w kolejce. Długiej kolejce. Nie byłam na to przygotowana. Zaczęłam się denerwować, a w myślach powtarzać, że powinnam zachowywać się jak najbardziej naturalnie. Powinnam być sobą. I byłam.

               Jestem tą idiotką, która odda miliony za Twój uśmiech.

                 Chcę się do Ciebie przytulić. Nie liczę na nic więcej. Chcę przez chwilę być
blisko Ciebie, powiedzieć Ci ile dla mnie znaczysz i zobaczyć uśmiech na Twojej twarzy.
Później spokojnie bym odeszła.
Żebyś tylko był szczęśliwy.
_______________________________________
Pod ostatnim postem Natka mówiła, że nie podałam wieku. Tak, to prawda. Pomyślałam, że wiek może Was trochę zniechęcić do czytania postów. Ale wiek, to tylko liczba.
Mam dwanaście lat, więc pewnie jestem młodsza od większości osób, które tu wchodzą. ♥

7 komentarzy:

  1. Też mam dwanaście lat, jestem z końca grudnia, więc z pewnością jestem od Ciebie młodsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z lutego 2003 r. ♡
      Obie jesteśmy z zimy. (:

      Usuń
  2. Mnie twój wiek nie zniechęca. Tak jak powiedziałaś wiek to tylko liczba.
    W każdym wieku można się zakochać lub przeżywać zauroczenia.
    Wiem jakie to uczucie gdy tak bardzo chcesz przytulić go chociaż na sekundkę.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz to dodaj możliwość zaobserwowania Twojego bloga bo chciałabym to zrobić :)

      Usuń
    2. Oczywiście dodam. ♡

      Usuń
  3. Łał, skąd czerpiesz pomysły na te teksty?
    Randaksela

    Zobacz mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksy są najczęście odzwierciedleniem tego, co czuję. Są
      opisem moich przeżyć.
      Cieszę się, że Ci się podoba. ♡
      Oczywiście zajrzę! c;

      Usuń