sobota, 6 czerwca 2015

Wszystko jest niczym..



                      Czasami nie możemy czegoś wyrazić słowami. Chcemy, ale nie możemy. Problem tkwi w tym, że słowa nie wystarczą. Moja miłość do Ciebie jest za silna, aby po prostu o niej mówić.

                       Ej, mała! Uśmiech Ci się odkleja!

                      Bardzo mocne bicie serca sprawiło, że nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Nie wiedziałam 'Gdzie jestem?', a przede wszystkim 'Dlaczego tutaj jestem?'. Głowa zaczęła boleć, uśmiech zaczął schodzić z twarzy.. Miałam ochotę się rozpłakać.

                         Cała jej dusza płakała, coś żałośnie w niej krzyczało.

                         W tamtej chwili nie miałam siły udawać szczęśliwej. Czułam, że cały mój ból wyjdzie na zewnątrz, pośród wszystkich tych ludzi. Zdałam sobie sprawę, że w tamtym momencie stałeś się dla mnie jeszcze ważniejszy. Pokochałam Cię jeszcze mocniej.

                         Wszystko jest niczym, kiedy nie ma Ciebie.

                          Tak bardzo się o Ciebie bałam. Obawiałam się, że coś może Ci się stać. To powodowało ucisk w klatce piersiowej. Bałam się o Ciebie. Ten ból serca towarzyszył mi przez jakiś czas, dopóki nie zapewniłam samej siebie, że na pewno wszystko z Tobą dobrze.

                          Najbardziej niszczy mnie od środka to, że każdego dnia muszę udawać, iż jest dobrze.

                             Chociaż nigdy nie byliśmy razem, nie byliśmy nawet przyjaciółmi, czuję, że jestem z Tobą w jakiś sposób związana. Mam wrażenie, że zawsze będę miała z Tobą coś wspólnego, choć byś tego nie chciał. Bo przecież jesteś częścią mojego życia. Czy tego chcesz, czy nie.

5 komentarzy:

  1. Kochana... Jakbym mogła Cię teraz przytulić, i powiedzieć, że będzie dobrze... Lecz bym Cię okłamała, jeżeli mu nie powiesz, będzie jeszcze gorzej. Kochana... Gdybyś mu powiedziała to co tu piszesz. Jeśli jestem z chłopakiem, a nie czuję od niego miłości, to się liczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale za każdym razem, gdy mam Mu powiedzieć, tchórzę w ostatnim momencie.

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Świetny post - jak zawsze . Kurczę to jest okropne uczucie, kiedy ktoś na kim tak bardzo ci zależy - nie zwraca na Ciebie uwagi.

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana... Wiesz, że niedługo nie dasz rady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dający do zrozumeinia i życiowy post. To najgorsze uczucie kiedy na komuś bardzo sie zależy..

    OdpowiedzUsuń