środa, 7 stycznia 2015

Doskonała?



      Nikt nie jest doskonały. Ja nie jestem, moje koleżanki nie są.. Nikt nie jest.
Więc czemu każda dziewczyna, która chce się spodobać chłopakowi, uważa, że powinna być perfekcyjna?

       Nie jestem doskonała i nie chcę być. Nawet dla Ciebie.

       Dla każdego 'doskonały' znaczy co innego. Niektórzy uważają, że oznacza to mieć tonę 'tapety' na twarzy. Inni nie mają określonego typu. Moim zdaniem każdy jest perfekcyjny na swój sposób.

        Ty też uważasz, że 'perfekcyjność' jest potrzebna?


/PatQa

1 komentarz:

  1. Trafiłam na tego bloga przypadkowo. Powiem szczerze... ciężko jest mi to czytać, bo to prawdziwe. Mamy bardzo różniące się od siebie punkty widzenia, ale jednak czekam na posta i wpadam tu co jakiś czas. Więc...
    Twoja Czytelniczka
    Amye.

    OdpowiedzUsuń