wtorek, 27 stycznia 2015

Każda cząstka Ciebie...



          Może nie znam Cię dokładnie... Nie wiem jaki jesteś. Dlatego właśnie chcę Cię poznać!

           Pozwól mi Cię poznać. Choć trochę...

          Kocham każdą cząstkę Ciebie. Każdą część Twojej twarzy, Twojego uśmiechu, Twoje czekoladowe oczy..


          I mimo że nigdy nie będziemy razem, wierzę, że przyjaciółmi możemy być.

          Zawsze zastanawiałam się, czy można zakochać się w kimś, nie znając jego imienia. Dzisiaj wiem, że można. To możliwe... Teraz, wiem jak się nazywasz. I kocham Cię jeszcze mocniej.

          Chciałabym poczuć Twój zapach. Zapach, który mogę sobie tylko wyobrażać.

           
______________________________________

Dzisiaj to tyle. Może jutro napiszę coś dłuższego?
Pomysł na notkę możecie pisać w komku

/PatQa

2 komentarze:

  1. Miłość jest dziwna.
    Ja też, kochałam kogoś, chodź wiedziałam tylko jak wygląda i jak ma na imię. Sama siebie nie rozumiem. Mam nadzieję, że ten "ktoś" zwróci na Ciebie uwagę, bo nawet nie wie co traci. Może nie miłosc, ale chociaż przyjaźń. Bo - choć Cię nie bardzo znam - uważam, że jesteś wyjątkowa. Cóż, moja bezpośredniosc sama mnie dziwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że uważasz mnie za kogoś wyjątkowego, choć ja nie sądzę, iż taka jestem.
      Masz może fikcyjne konto na fb? Odpisz na mój email:
      patka101292@gmail.com
      Mogłybyśmy pogadać. :)

      /PatQa

      Usuń