czwartek, 22 stycznia 2015

Płacz.



            Według 'wujka Google' płacz to stan emocjonalny będący reakcją na strach, ból..
Zgadzam się! Jak tu się nie zgodzić? Płacz, to łzy.. Łzy, płynące po policzkach, gdy tylko przypomnisz sobie o Nim.

              -Lubisz kłamać?
-Nie lubię, muszę.
-Dlaczego?
-Żeby wmówić sobie, że Go nie kocham.

                Czasami płacz jest potrzebny. Bardzo! Dzięki niemu możesz poczuć się o wiele lepiej. Niektórym ludziom brak łez. Nie mają już czym płakać.

                 Kocham zmarszczki szczęścia pod jego oczami.. Uwielbiam, gdy się uśmiecha...

                 Te czekoladowe oczy stały się częścią mojego świata. Częścią, której, tak naprawdę, nigdy nie miałam.

                - Nie tęsknisz za Nim?
-A można tęsknić za kimś, kogo nigdy się nie miało?

                   Nie ma Go przy mnie... Czy będzie? Mało prawdo podobne.

/PatQa

2 komentarze:

  1. Ja nienawidzę płakać. Czuję się wtedy słaba... Wolę zatrzymać me emocje dla siebie. Lecz dla kogoś kogo bym choć ten jeden raz pokochała, to wylalabym dla niego wszystko co mi dostępne, Na szczęście nie muszę. Czy ty często płaczesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy to aż tak często. Płaczę najczęściej wieczorami, płaczę, gdy długo Go nie widzę. Wtedy, gdy jestem sama.
      Niezawsze, bo moje łzy powoli, tak jakby, się kończą..

      /PatQa

      Usuń