sobota, 7 marca 2015

Bo Cię kocham..



            Wiem, że powinnam Ci powiedzieć o tym, co czuję. Wiem, że się nie dowiesz, bo ja za bardzo się boję.. Boję się odrzucenia..

             Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz. To powietrze Cię zabija, widzę to.

              Co jeśli Ci powiem, a Ty mnie wyśmiejesz? Co jeśli w Twoich oczach stanę się kimś nienoramalnym?
Co jeśli Ci powiem i uznasz mnie za idiotkę, wiekszą niż jestem?

              Nie musisz wstydzić się tego, co teraz czujesz... Przeciwnie. To, że odczuwasz taki ból, jest Twoją największą siłą.

             Za każdym razem, gdy staram się na Ciebie nie patrzeć odczuwam ból. Ból nie do opisania. Jesteś mi potrzebny. Chcę żebyś po prostu był.
Potrzebuję Cię, bo Cię kocham.

             Są w życiu rzeczy, o które warto walczyć.. Na niektóre warto poczekać.

             Którą 'rzeczą' Ty jesteś? Mam o Ciebie walczyć, czy na Ciebie poczekać? Wiele osób powie - 'Walcz!'. Tylko jak?

            Nie mam na nic siły. Już nawet nie chce mi się udawać, że jest dobrze.

             'Walcz! Walcz, bo potem będzie za
późno!' Za późno na to, by cokolwiek zdziałać. Trzeba walczyć! Trzeba chociaż
spróbować.
Tylko czasem brakuje odwagi..

               Ludzie, którzy kochają naprawdę, nigdy nie zapominają. 

              Co z tego, że to miłość nieodwzajemniona? Przecież jeśli kocham naprawdę, to nigdy nie zapomnę. Nie da się zapomnieć nawet wtedy, gdy człowek bardzo się stara.

___________________________________

Ostatnio polecałam bloga. Pamięta ktoś? Jeśli nie skorzystałeś z mojej propozycji, wejdź teraz - >>KLIK<<

3 komentarze:

  1. SUPER POST!
    Bardzo ciekawe teksty! :)
    Będę wpadać częściej ;)

    Pozdrawiam http://dusia135.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwyszy raz na tw blogu i juz mi sie podoba! Dzieki za polecenie naszego bloga! ^^ Postaram sie polecic tw^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. (:
    Mam nadzieję, że będziesz wpadać do mnie co jakiś czas. ^^

    OdpowiedzUsuń