sobota, 28 marca 2015

Sama na świecie?


                   
                 Są chwile kiedy czuję się zupełnie samotna. Czuję jakby nikogo obok mnie nie było. Jakbym ze wszystkim musiała poradzić sobie sama. Alone.

                Łzy to słowa, których serce nie umie wypowiedzieć.

                Chciałabym dzielić z Tobą każdy moment mojego życia. Chciałabym, aby każde moje uczucie było też ważne dla Ciebie. Chciałabym dzielić z Tobą moje wszystkie smutki i radości. Z Tobą i nikim innym. Chciałabym być kimś ważnym dla Ciebie. Kimś kogoś byś kochał.

                Kiedy się w kimś zakochasz, myślenie o nim jest jak oddychanie - robisz to cały czas i bez kontroli.

                To dziwne kiedy jesteś zazdrosny o kogoś z kim nigdy nie byłeś. Kiedy brakuje ci kogoś, kogo nigdy przy sobie nie miałeś.
A ja jestem o Ciebie zazdrosna. Zawsze. Brakuje mi Ciebie. Zawsze.
Tak jest za każdym razem, gdy Cię widzę.
To dziwne, bo praktycznie się nie znamy. Ty nic o mnie nie wiesz, a ja codziennie mam odrobinę nowych informacji.

               Odpowiedź na pytanie - 'Dlaczego cierpimy?' - jest prosta.
Cierpisz, bo żyjesz.

                Za każdym razem, gdy Cię widzę, na mojej twarzy pojawia się szczery uśmiech. Dlaczego? Bo widzę, że jesteś szczęśliwy. Cieszysz się z życia, a ja mogę patrzeć na Twoje szczęście.
Jednak po chwili mój uśmiech znika, ponieważ uświadamiam sobie, że nie mam Cię przy sobie. Uświadamiam sobie, że za parę chwil znikniesz mi z oczu i nie wiadomo ile będę musiała czekać, by znów Cię zobaczyć.
_________________________________________
Przepraszam, że tyle musicie czekać na posty. Pomysły na notki, nie przychodzą łatwo. Aby coś napisać, trzeba to najpierw poczuć.
Ponawiam prośbę o komentarze. ♥

1 komentarz:

  1. Na początku kiedy to przeczytałam, sama nie do końca wiedziałam czy skomentować to, czy może tym razem ominąć, bo jakby nie do końca wiedziałam co napisać. Ale przecież, ja sama kiedyś byłam nieszczęśliwie zakochana, może i go znałam i się z nim przyjaźniłam, ale on miał dziewczynę. Co czasem było trudniejsze dla mnie niż jeżeli bym go nie znała.

    Myślę że jeszcze będzie dobrze i może jakoś zapomnisz, albo chociaż twoje uczucia do niego się zmniejszą. Oczywiście życzę ci żebyś go poznała, ale też się na nim nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń