sobota, 21 marca 2015

Nie musisz udawać..



               Kiedy życie staje się cieżkie, potrzebujesz kogoś, kto będzie zawsze przy Tobie. Niektórzy mają taką osobę, inni wciąż szukają. Jeszcze inni znaleźli, ale to miłość jednostronna.

                Nie musisz udawać, że jesteś silna. Nie musisz udawać, że wszystko jest dobrze. Nie martw się tym, co powiedzą inni. Jeśli musisz płacz - wypłacz się do końca..

                Jeśli wypłaczesz się do końca, uśmiech wróci. Wróci chociaż na chwilę. Nie musisz nic udawać! Każdy ma prawo do słabości.

                Gdy powiesz mu jak bardzo Go kochasz, pewnie zacznie Cię unikać..

               Na pewno kogoś kochasz.. Ale czy jesteś szczęśliwy? Czy mam u Ciebie jakiekolwiek szanse?
Boję się, że, gdy mu powiem o moim uczuciu, On zacznie mnie unikać. Będzie uważał, że to minie.

             To, że jestem mała, nie znaczy, że nie wiem co to miłość.

             Dam radę, bo muszę. Tu nie chodzi o mnie. Nie chcę być egoistką. Tu chodzi o moją rodzinę. Po prostu nie chcę, żeby się martwili. Muszę dać radę dla nich.

              Twój uśmiech uzależnia mnie coraz bardziej..

              Mimo że Twój uśmiech nie jest skierowany do mnie, to mnie uzależnia. Jesteś dla mnie ważny. Bardzo. I mam cichą nadzieję, że kiedyś to zrozumiesz.
_________________________________________

Chciałbym podziękować tym, którzy tu wchodzą i czytają moje posty.
Chcę też podziękować mojej obserwatorce (dzięki kochana :*).
Proszę, aby każdy, kto czyta posty, komentował. Nie zajmie Wam to dużo czasu, a mi sprawi ogromną radość. :)


                         

5 komentarzy:

  1. Świetne! Na prawdę bardzo mądre, nikt nie powinien udawać. Wiadomo, że czasem ciężko jest komuś coś wyznać, ale to nas ogranicza i to bardzo. Czasem lepiej się tego pozbyć i czekać co będzie dalej :)


    zapraszam na nowe recenzje c:
    http://monpetitmonde99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie planowałam komentować postów, bo czytając Twojego bloga dotarło do mnie, że jestem bardzo niedojrzała. Jestem od Ciebie rok starsza, a moim światem są filmy Disney'a, spotkania z przyjaciółmi i szkoła. Ale myślę, że mniej więcej Cię rozumiem. Przeczytałam wszystkie Twoje posty, można zauważyć, że jesteś mądrą osobą. Wiem, że to co teraz napiszę, wyda się osobom rozsądnym i dojrzałym głupie, i szalone. Powiedz mu to. Po prostu. Potem możesz żałować jeśli tego nie zrobisz. Jeżeli się nie zgodzi znaczy, że nie jest Ciebie wart. Takie zachowanie nie zaszkodzi Ci. Przykład: miałam ochotę dotknąć ławki w kościele, była na drugim końcu budynku. Miałam gdzieś co ludzie pomyślą i poszłam, dotknęłam ławki. Dało mi to wielką ulgę i satysfakcję. Nie wiem czemu. Życie ma się jedno, nawet jeśli się nie uda, nie ma czego żałować. Zostanie to wspomnieniem. Twoje uczucie to Twoja sprawa, nie jest ani dobre, ani złe. Po prostu jest. Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa, bo ludzie tacy wyjątkowi jak Ty na to zasługują. :)
    And HAKUNA MATATA ( znaczy: nie martw się)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak szczery komentarz. Myślę, że spróbuję mu powiedzieć. Jakoś..

      Usuń
  3. Też jestem zakochana , ale nie mam żadnego odzewu :/
    Świetny post.
    nowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zakochana , ale nie mam żadnego odzewu :/
    Świetny post.
    nowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń